slingooor


så här ser jag ut just nu:



jag har på mig en henna och kerstin gör bruna slingor på mig. jag är nervöös. de är lika stor chans att de blir grönt/grått/oranget som att de blir brunt.
ikväll så ska jag bara plugga. och träna om jag hinner, men de tror jag inte att jag gör. sen ska jag lägga mig tiditigt för jag kommer inte upp längre på mornarna.
och jag längtar tils imorrn kväll för då ska jag till backen. och efter skolan ska jag försöka hinna träna.

det här gör jag ganska ont!

nu vet inte jag riktigt vad jag ska skriva.

men jag kan lägga upp en lista på låtar jag tycker är bra:
grease 2 - cool rider
maskinen - våldtäcktsmän
adam tensta - my cool
per ohlsson - friend like you
rhymefest - devils pie
Laura Sweden - release me
rihanna - breaking dishes
rihanna - dont stop the music
britney spears - piece of me
gyllene tider
tomas ledin
Bonnie Tyler
Spice Girls
Enrique Iglesias - the pink pong song & tired of being sorry
Imogen Heap - speeding cars
Hey Mickey
Italo Disco - modern talking
scissor sisters - fithy and georgeous
petshop boys 80s - westend girls
Sara hotnights - cheek to cheek
Jazmine - Makes me go Mmm
Vincen't - dont hate on me
Village peoples - YMCA
jag vill vara din margaretha
Sugababes - about you know
Nbridaz - sexylady
Shaggy - Sexylady
och en massssaa mer





Kommentarer
Postat av: Anonym

per ohlsson - friend like you
e mycket bra :D

2008-01-29 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0