vill ha dig

Im a baaaad bloggare!!!!
men nu är jag tillbaks med nya tag.
idag är jag orolig. att man alldrig ska veta hur saker blir. its complicated.
min helg har varit ganska så rolig. i fredags så va jag och jossi på bio. vi såg förtrollad
och man blev typ förtrollad av den. den va underbar. sen så åkte vi hem till mig och kerstin och linnéa kom. kerstin hade ett uppdrag. så vi slutförde de. haha. med lyckat resultat. sen åkte vi till sidsjön där vi va ett tag coh sen till haga och sen hem coh sov.
igår så slappade jag mest hela dan med kerstin. vi spelade tv spel och såg im legend. läskig film.
sen åt vi tacois här hemma med jossi och michis. och sen åkte vi ner till en förfest. och va där ett tag sen så åkte jag hem och inte sov. har inte sovit nånting i natt. men de gör inget för de va mysiiiigt. idag så har jag varit i backen med jossi och åkt snowboard. förstår mig inte hur dom som klarar av det lyckas. och nu sitter jag här och tänkte pluygga lite sen ska jag faktiskt sova. jag ska lägga mig innan nio idag.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0