längesen

de gjordes en sån här, men här kommer en:
1 . har du ett förhållande? nej :(
2. hatar du mer än 3 personer ? har slutat hata, men ogillar kanske
3. hur många hus har du bott i ? två stycken i bollnäs och ett här
4. vilken är din favoritglass ? vanilj glass i bägare på stan med tuttifrutti strössel och vit choklad sås
5. vilka är dina favoritskor ? jag tycker inte om skor, så vet inte
6. vilket var det värsta ämnet denna termin ? fysik
. vilket var ditt favoritämne denna termin ? HK
8. äger du en britney spears cd ? det gör jag nog
9. har du någonsin spytt bland folk ? någon som känner igen hackad skinka?
10. säg något du alltid tänker på . ganska lätt, men säger inte här
11. vilken musik tycker du mest om ? väldigt blandat
12. vilket stjärntecken är du ? vädur
13. vilken tid föddes du ? jag tror att jag föddes på natten vid 1 någon gång
15. har du haft telefonsex ? kanske oseriöst på heta linjen någon gång
16. vilken är den pinsammaste cd'n du äger? skulle inte säga att någon är pinsam, men isåfall E.M.M.A
17. är du sarkastisk ? vet inte vad de är
18. vilka är dina favoritfärger? rosa är min absoluta favorit, men sen beror de på vart färgen ska vara
19. sommar eller vinter ? sommar
20. vår eller höst ? vår
21. vilken färg gillar du att ha på dig ? rosa
22. sprite eller pepsi ? sprite
23. var är ditt andra hem ? har inget
24. har du någonsin örfilat någon ? ja
25. har du dåliga betyg ? jag vet inte..
26. skriv något; godnatt
27. spelar utseendet någon roll? offast spelar det roll
28. favoriträtt? tacos på biteline, grillat eller spaghetti och köttfärssås
29. är du förlåtande ? jag brukar vara de
30. hur många barn vill du ha ? 2 eller 3 skulle jag tro
31. vilken är din favoritfrukost ? brukar inte tycka om frukost. men åt en tunnbrödsrulle med köttbullar och potatissallad hemma hos angelica och de va jätte gott!
32. äger du ett vapen ? soft air gun?
33. har du någonsin trott att du varit kär ? jag har väl antagligen vetat
35. vad gjorde du igårkväll? igår kväll va jag med jossi ett tag i sidsjön och såg film, sedan sov jag tidigt
36. vart reste du senast ? stockholm
37. vad är ditt smeknamn ? jossan, är de mest använda, men sen finns de några som tex. plääpi ( :S ), loppi, puppiluppan, kattkärring, laticha, maja, osv......
38. har du varit i asien ? nej
39. har någon kallat dig älskling? ja
41. röker du ? nej
40. har du kallat någon för älskling ? ja
42. äger du en diamant ring ? ja, men tror inte de är äkta
43. är du nöjd med ditt liv ? jo de är jag, finns ju saker man skulle vilja ändra på och ha osv..
44. färgar du ditt hår ? när utväxten blir för stor så gör jag det
45. donken eller max ? donken tror jag
46. gillar du dig själv ? ibland, oftast inte
47. vem står du närmast, mamma eller pappa ? mamma
48. är du mörkrädd ? ahaaruuu
49. har du någonsin ätit lim ? nee, inte vad jag kommer ihåg
50. har du en webcam ? ah
51. har du någonsin strippat? nej
52. har du nån fetisch ? ?
53. ska du på nån festival i sommar ? nej, de tror jag inte. om man nu inte ser GF som en sån
54. tatuering eller piercing ? piercing, fast tatuering vore också snyggt
55. har du nån piercing ? jag har ett hål i ena örat, men har inget örhänge där
56. om ja, hur många ? har haft ganska många olika i öronen men alla har växt igen

mycket intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0