sommaren, här kommer den

idag ställdejag klockan på 11 för att jag skulle ta vara på det fina vädret jag trodde skulle vara. men då kollade jag ut genom fönstret och såg att de va molnigt. så då la jag mig och sov igen. sen vaknade jag vid 1. och då är de såklart strålande sol. så har legat och solat idag. sen har jag lagat en oätlig lasagne.. jag som trodde jag va bra på att laga maat
snart e de midsommar:D
nu har jag faktiskt börjat längta tills jag ska till spanien. först kändes de bara jobbigt och jag ville verkligen inte åka., men jag tror att jag kommer ha de riktigt skoj! även fast de bara är jag och en massa killar. men de är väl aldrig fel? men jag har ju mamma sussie och åsa också haha
om jag minnns rätt så är de bara 1 månad 1 vecka och 2 dagar kvar tills malta!!!!!! ;D
jag har alltså bara ungefär 3 veckor kvcar hemma av hela sommarlovet.... DE känns tungt!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0