you give me fever

när jag tänker efter på hur lördagen var så hände de nog väldigt mycket konstiga saker. jossi och jag pratade om de på väg hem från skolan. de va rätt roligt ändå! haha

men nu är jag bara less. jag fattar inte hur mamma hela tiden kan se på mig så fort jag är ledsen. de är som hon sa: du kan inte dölja de för mig! jag kan inte det men jag hatar att prata om saker...


ikväll är det bal och som det är just nu är jag inte så laddad inför de. men snart ska jag och jossi ner till john bauer och bli fixade i håret. så blir väl bättre sen


ska jag behöva förlora en bästa vän igen? =( du vet att jag inte vill att det ska vara såhär. jag saknar den gamla du. det som är nu är inte du.


                                      Minns du?

Kommentarer
Postat av: linnéa

Klart jag minns..! Satt precis och kollade på en massa gamla bilder jag oxå.. Fast nu börjar jag bara grina när jag kollar på den där.. vet att det inte är jag.. eller det är ju jag fast ändå inte jag.. tänk om jag alltid kommer vara såhär? och egetnligen tror jag inte att det beror på någon annan än mig själv, jag hoppas inte det iallfall.. allt är jämt så himla knasigt.. jag vill ju inte förlora er heller.. :/ eller dig kanske det gäller nu.. även om jag inte blir som vanligt så vill jag ändå vara din vän, du betyder väldigt mycket för mig, även om du kanske inte vet om det.. tänker på dig varenda dag.. det är jobbigt att bara gå runt och ha det inom sig, typ ilska, hat och en massa gråt, för jag vet att du har det ibland kanske också.. jag är väldigt glad att jag träffade dig från första början, synd bara att jag ska försöra allting nu, men jag gör det ju inte med flit.. o det spelar ju egetnligen ingen rollvad jag skriver, för det är ju inte ord som måste komma ut, det är väl jag som måste ändra på mig.. men det kommer ju inte göras över en natt precis.. :/ om det nånsin gör det.. :'( flåt

2008-06-09 @ 13:52:39
URL: http://www.linneaf.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0