den bästa's dag idag

FUCKING WOW

idag fyller kerstin sexton år. liksom hon blir en sweet sixteen istället för en ugly fiveteen.
så måste ju säga grattis till henne:D grattis! hon sitter här bredvid men.. jag har inte köpt nått till henne än, men jag vet precis vad jag ska köpa. om de uppskattas är ju en annan sak. jag skulle i alla fall bli glad. och det kanske är något som påminner henne om mig. typ när nån är borta från den andra kan hon kolla på min presnet och liksom tänka på mig. jätte praktiskt.
jag älskar hennes tangentbord och jag älskar henne. så bra!!
nu sitter hon och " knäpper " på gitarren. kan inte riktigt säga vad det är hon spelar. lite svårt att höra kanske.. men de va visst en håkan låt. och det förklarar ju saken direkt, för jag lyssnar ju aldrig på håkan, SO.
men det här är så fucking wow så nu ska jag sluta skriva.
ska snart hem sen ska jag på part. men jag orkar egentligen inte för jag är så trött. blev liksom inte allt för mycket sova inatt.........:D
pusshejdå
image162
det här är min bild! bara min! för den tog jag när vi var i åre! och det är min kerstin också!
ps. hon sjunger fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0