goodmorning

nu uppdaterar jag för linnéas skull och för alla er andras skull.
ikväl har jag vartiy på neverstore. jag har blivit en ny individ. en rockgirl. och nu ska jag börja skriva härr oftare så ingen tröttnar. om inte ala reedan gjort de. men de finns ju en till blogg som sagt. kerstin är här nu. ochb imorrn ska vi åka skidopr'. igår va jag iu stiockholm med jossi över dan. de va kuyul. och vi köpte förlängnningshår. men jag kan inte sätta i mitt än för de är hyper blondt ohc jag vte inte om jag vill ha de än för jag vill va brunett nu. svårt val.
nu ska vi gå och ringa  lite. hare bra dåååååå. bitch

Kommentarer
Postat av: jossi

vart tog din rockiga stil vägen?:/

2008-03-11 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0