lovet e slut :(

If it makes you happy, it can't be that bad, if it makes you happy, then why the hell are you so sad?

jag är lite confused över vissa saker i mitt liv nu. jag fattar inte...
igår kväll va jag och kerstin barnvakt. dom litade tydligen inte på oss så dom hade säkrat alla våra tillgångar, de va tråkigt. men vi fick ju iaf ganska bra betalt:D sen kom linnéa och lite senare bengan och hans 3 kompisar. vi gick till simon men dom fökjde inte med. och där va de inte så som man trodde de skulle va. vi trodde de va fest, men alla satt coh kollade på fillm och klagade på aytt vi va för högljudda. jag, kerstin, linnéa, kalle och olle hade iaf rätt kul., sen gick vi ner på stan en sväng och kollade.
idag så vaknade jag coh kerstin vid typ halv 1, sen bastade vi och rullade oss i snön. de va kul:) efter de har jag inte gjort n¨ånting. eller jo vi åkte ut och åkte lite med mamma, samt åt mat.
imorrn är de skola:/ tråkiiiiiiiiigt. men de är ju inte långt kvar tills nästa lov och eftyer det är det inte långt lkvart till sommarlovet:D känns som att de kankse går lite för fort ändå. föfr tänk när sommarlovet börjar, då är de nästan lsut på en gång, sen ska man gå ett helt till år innan det kommer igen.
nu måste jag gå och göra mig klar för sängen. bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0