17:46

jag tog en liten paus från pluggandet och satte mig här. fast anledningen till att jag egentligen satte mig här var för att jag skulle fråga en sak om franskan. jag har faktiskt pluggat ända sedan jag kom hem. och det var vid halv tre någon gång. jag slog inte ens på datorn! sen har jag hunnit ätit också. och jag känner att jag börhjar fatta lite av franskan nu:D har bara ett tjockt häfte kvar. sen ska jag repitera allt igen också.. men jag är ju ute i god tid fgaktikst.
idag har jag dansat hela dagen igen. har varit jättekul och gått bra!

nu ska jag lägga upp en video på kerstin bara för att hon är så bra, söt, underbar, snygg, snäll och bäst.
här kommer den:


ne, nu ska jag inte bli fast här!
skriver senare ( om jag har tid )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0