22:40


de har hänt en hel del sen jag skrev sist.
jag har varit i stockholm. de va en rolig dag. speciellt mosköövan.
på lördagen gick jag upp ganska tidigt och sen åkte jag med mamma ner på stan för att leta balklänning, de slutade med att vi konstaterade att jag skulle på stan varje måndag och torsdag! sen gick jag med sariis nathalie och angelica. eller vi splittrades och sprang åt olika håll. jag och sariiis letade morsdags present till hennes mamma och vi hittade fyra saker på fem minuter. sen åkte vi hem och så sminkade och fixaade jag mamma.
vid kvart i 4 tog vi en taxi ner på stan med mamma coh pappa. sen mmötte vi upp nathalie angelica och nathalie. sen va vi på pappas jobb till klockan 7 ungefär och serverade. eller vi gjorde ingenting. sen tog vi en taxi hem till mig och började fixa oss och ha kuuuuul
sen kom de lite folk. tråkiga folk. sen gick dom. då kom de lite roligarefolk. sen gick dom och sen kom dom roligaste. så då dansade vi hela natten lång. eller iaf tills halv 4. måste påpeka att mina föräldrar var med i dansen också.. sen under natten fick man ligga intryckt mot väggen med en armbåge i ansiktet. men de va rätt ju rätt mojjsigt ändå!
idag har jag gjort absolut ingenting! förutom att läst sammanfatttningen i biologi boken tre gånger.. duktigt gjort av mig! jag fattar  inte vad de är för fel på mig! jag kan verkligen itne plugga. ohc imorrn sitter jag där och kan ingenting. och nu känner jag bara stressen över allt annat jag måste göra imorrn kväll, som jag säkert inte kommer göra! men de är sista veckorna, så nu får jag faktikst kämpa på! plus att imorrn är våran sista dag på höglunda skolan med lektioner.. de känns konstigt. sen ska vi ha projektveckor inför vårshowen och balen och allt de där roliga som väntar innan de roligaste.

jag har nog den konstigaste familjen tror jag.. lyssna på de här :
jag och piipii sitter uppe för att plugga. jag är lätt irriteerad och blir sur och börjar skrika för att han tuggar på sina flingor för högt.. mamma blir sur när vi inte pluggar. sen när vi väl sitter och pluggar sätter sig mamma vid bordet för att äta sina flingor. då kollar jag på henne och ser att hon gör väldigt kosntiga anstikstuttryck., då sväljer hon flingorna istället för att tugga dom för att jag blir så sur annars. sen kan hon inte andas och ser jätte rolig ut. så då pluggar vi inte. då kommer pappa in i köket och ställer sig och letar i kylskåpet. sen säger han:  " jag funderar på att släppa en prupp jag kanske "sen drar han ner kallsongerna och går därifrån. de tytcker alla är as kul förutom mamma. så hon fortsätter att äta sina flingor och jag och piipii skrattar. sen blir papppa sur för att vi inte pluggar och mamma sitter och stör oss och leker utvecklingsstörd. sen när vi börjar skratta åt henne blir hon sur för att vi inte pluggar. då börjar vi spela in roliga filmer. sen när vi filmar henne så går hon därifrån. så ställer honsig fem meter därifrån. sen börjar hon tokhosta och kan inte andas. till slut flyger en stor hel flinga ut ur hennes mun och flyger fem meter fram och landar där vi sitter. hahaahah de va de roliugaste jag sett. då låg vi på golvet och skrattade och mamma sprang ner och pappa blev ´sur för att vi lät för då hör han inte TV:n!

nu va den sagan slut.
min dag också snart.
jag ska lägga mig i min säng och läsa i min biologibok som jag tycker så mycket om. sen ska jag drömma om hur bra jag kommer må imorrn när jag kliver upp och hur lugn och sansad jag kommer vara!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0