23:14

jag måste vara den dåligaste som finns på att plugga. jag kan verkligen inte. på helakvällen har jag lyckats att skriva en bokrecension. men den blev faktiskt bra. men jag hade tusen saker till jag va tvungen att göra också. jag måste hitta en bra studieteknik under sommaren, annars kommer jag aldrig att klara mig i höst. fast nu när jag testade om jagkunde kartprovet, så kunde jag nästan allt. känns brao!
nu ska jag äntligen få sova. och imorrn börjar jag 45 minuter senare än vanligt, wiho.
som vanligt är de måndag idag och jag och nathalie har redan börjar planerat helgen. de kommer bli mysigt. längtar! spec. tills lördag, för då får jag ju min söta mobil. de koommer jag tjata om varje dag nu.
i övermorgon ska jag försöka hinna ner på stan, så jag kan träffa lite vänner och framkalla lite nya bilder så jag nångång kan förnya min vägg.
jag lyckades iaf komma in på min dator nu och jag hann ta bort all musik innan den skar ihop.

jag saknar min syster :( mamma undrar vart du har tagit vägen. kom hem!!!!!!!! <3
nu ska jag sova
gonatt

förresten. imorse provade jag den nya idén jag kom på under helgen. när lamrmet gick så studsade jag uppur sängen och satte på musik istället för att ställa om klockan en halv timme för att sen vara helt död nästa gång jag vaknar. och de funkade!! en ny morgonvana som gjorde att till och med jag hann plugga imorse. de måste ha varit rekord. hoppas de funksr imorrn igen
pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: linnéa

ursäkta ? sen när har du en syster hahahahahaha

2008-05-27 @ 08:07:17
URL: http://www.linneaf.bloggagratis,se
Postat av: Anonym

her e jag syrran..

2008-05-27 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0