23:23

nu är jag äntligen klar med min saga som jag har suttit med hela kvällen. jag är as nöjd med den. kerstin håller på att läsa igenom den nu, så hoppas hon tycker den e bra! sen har jag tränat lite på seterra på alla länder också. jag kan iallafall alla världens stora länder och vart dom ligger. men sen kom jag på att de behöver man inte kunna.. så jag tränade på fel.
idag gjorde vi klar våra rättfällebilar på skolan. haha. våran kom 10 meter till slut och gick rakt. de är VG de hoppas jag. men sen ska de in en rapport och en ritning också.
Bara onsdag och Torsdag kvar nu, sen åker vi till Stockholm över dagen på fredag med franskan. kommer bli as kul. blev tyvärr inte så att jag stannade över helgen hos jonas. de får bli en annan gång. sen är de ju den efterlängtade helgen igen. jag behöver den nu. är så trött! kommer inte orka upp imorrn. och varje morgon är hemsk. jag hatar mornar nu. går bara att tänka allt negativt och man vill bara dö

nu ska jag gå och dö i min säng, önskar att jag hade batteri på min mp3, så jag kunde lyssna på lite music.
nu är de bara 10 eller 11 dagar kvar tills jag får en ny mobl. JAG LÄNGTAR!
gonatt

Kommentarer
Postat av: Linn

Yees :) vi får hoppas att bilen går 10 meter och rakt imorron också på arb. passet ;) vi är så duktiga så ;-)

2008-05-21 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0