b*b*i*S

nu äre snart fredag , igen:D underbart liksom
dagen började med bad,. de är ju alltid skönt med de på morgonkvisten. trampa vatten i 12 minuter och simma lite längder när man är som tröttast. funkar jämt! sen blir man ju så dosig efter man har badat. eller ska vi kanske kalla de dizzy?? de är iaf jozy's ord! tycker de passade in rätt bra.
appropå dizzy, så ska vi bli de i helgen! real dizzy! man hör ju bara på ordet. kommer bli en grajjt helg. saturday..
bara å höra av er!

gjorde mitt franska prov idag. och vet ni?! de gick suveränt:D hoppas jag! de kändes som att jag hade koll på läget.
de blev en liten stadsrunda med mamma innan middagen också. två köp blev de! ena ska användas på lördag!

nu är papppi i New York och jag är jätte avundsjuk! han fick tjata på mig att han skulle få köpa något åt mig. men jag sa ändå nej.. tror de kommer bli lite fel om pappa gör det. för de han kommer komma hem med är en dyr piké tröjja som jag inte alls kommer tycka om men inte kommer våga säga att jag inte tkr om, så jag kmommer vara tvungen att ha på mig den ändå! känns bättre att hoppa hela grejjen
har fått ett fint erbjudande av resterande familj om imorrn kväll. mamma och phoilip vill ha med mig på middag på biteline. sen vill dom attt vi ska hyra film och köpa godis. dom har tjatat hela veckan. så jag tror jag ska ge dom äran; en hel kväll med mig! vore ju lite mysigt ändå

nu tänkte jag faktisk gå och fixa mig och dra ut. har hört att de är fest i haga. kommer bli en jobbig dag imorrn..
I'm gonna have a fun evening!
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0