hit me with your best shot

nu är snart torsdags kvällen slut =D
jag har hunnit med rätt mkt idag. skolandagen flöt väl på ganska normalt. jaggjorde mitt fysikprov och jag tror de gick!
jossioch jag gick hem till mig efter skolan coh tränade på våran show till vårshowen. sen åkte jag med linnéa ochhennes familj för att kolla på en teater på skvadern som nåni spelade.måste säga att de va de drygastejag sett på länge. men nåni va bra! och sjöng jätte fint
sen har linnéa och jag varit ute och tränat våra bollkunskaper. vi ska bli fotbolls tjejer ( igen ). eller hon ska bli de igen och jag ska bli de. så efter sommaren så.
nu har jag precis kommit ur duschen och ska lägga migoch sova.
imorrn är de skönskoldag sen stan sen på kvällen blir de middag med familjen och sen mys uppe i parken med trevliga tjejer! och efter defår vi se vart vi hamnar! vi kanske till ochmed blir kvar,,
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0