minnena av dig

tjao
sitter hemma nu och väntar in muntliga matte natinonella. ångrar verkligen att jag inte har sovit iost för att ha sutte här medans jag va hemma. ska nog gå och sova nu ist en stund. börjar snart, men hinner nog en snabbis.
sen ska jag nog på ego. om jag orkar. är så trött!
har varit en väldigt skön dag annars. på HK:n gjorde vi rababarberpaj och pasta med carbonara. jag och jossi har blivit mycket bättre i år. Ann tror att vi har mognat på oss. de tror jag med! sen hade vi engelska coh då gjorde vi mesta dels ingenting, sen på svenskan så gjorde jag klar min framsida till min saga.
nu är de abara en halvtimme kvar :( måsste gå
pusssshejdå

Kommentarer
Postat av: Kate

Inga problem, bara å fråga! =) [email protected]

2008-05-22 @ 18:43:13
URL: http://katekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0