now your gone

here I am and I am FOCK you av jossi
imrose va de storbråk hemma. de va alla mot mig. jag hade underläge och gick till och medtillskolan istför att åka bil ( som jag har chansen att göra nån gångper åt ). fast jag brukaråka bilmedjossi ganska ofta. lika så idag. jag och linnea hann inte långt förran hon kom och plockade upp oss.
sen nu ringde jag mammaoch viär vänner.så nu känns det mycjketbättre. plus attjag fick mig en liten tankeställare i morse.så nu när jag kom tillskolan bokade jag in tid fölr alla mina restuppgifter+ skrev upp ett schemaför hur jag ska plugga.
detär bra väder idag och det är lasagne tilllunch. känns underbart just nu, bara för att vi inte harnån lektion. men snatrbörjar franskan. jag skaförsöka vara effektiv.
från och med nu ska jag starta ett nytt livsom pluggis. undrahur länge detkommerhålla sig
istför att sitta vid datorn nu, skla jag göra migsjälv en stor tjänst. jagska läsa imin fysik-bok!
igår kväll tränade jag in hela " now your gone " låten, så nu kan jag den
imorrn är de fredag
jag tycker att det vore lite skönt om tiden gicklite saktare... eller inte saktarre. men attr de va litemer tid kvartills somamrlov. för sommarlovetkommer ju gåännu fortare och senär deskola i ett helt år igen.
och jagkäönnermig väldigt stressadför jag kommer itne hinna vara hemma nånting i sommar nästan.- och deär såmycket jagh ar planaerat att göra. jag måste ta vara på varenda dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0