the thing issss....

" Grejjen är att.. Innerst inne så tror jag du vill " haha äre inte så då kerstin?? att innerst inne vill du verrkligen..
grejjen just nu är att jag bara älskar a walk to remember. typ kanske de finaste som finns. helt äkta, real love
mitt huvudvärker på som alltid och mina ögon tycks vara ur funktion än och + detta så känns de som att ett stort ägg har bosatt sig i min hals. JAG ÄR SPYFÄRDIG.
ojojoj, nu råkade jag komma åt nånting här, så¨nu blev de stort.

känner ju iallafall att de känns rejält skönt med en ledig dag imorrn. den ska jag ta vara på väl!
men jag måste vara en duktig elev, och plugga också
sånt är ju jag expert på! all the time
känner mig i bra fas i skolan.. allt är under kontroll verkligen och jag har inte alls jätte lite tid att göra jätte mycket saker på

jag har gjort en liten ommublering här i mitt rum ikväll. eller om man nu kan kalla de så! jag sitter på en kuddgrejj på golvet och har tangentborrdet på hårddisken och musen e där den med! har ju lite svårt att se upp till skärmen bara.
också har jag kommit på en till sak.. jag tror att min sjukdom är mina ögon's fel. jag måste använda mina linser.
bra att de står här, så jag komemr ihåg det

nu hör jag ett väldigt otäckt ljud innifrån ett annat rum.. de låter som attt piipii är uppe och går i sömnen. I am scared to death.
annars då? vad händer?
- not much at all!
längtar till helgen gör jag! men vem gör inte de?
kanske e bäst att jag går och sover nu.. jag har ändå ingenting bättre för mig! och jag börjar faktikst tycka om att lägga mig på kvällarna
sov gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0