why

varför gör jag aldrig saker som jag borde göra  ist för att inte göra så...
typ som ikväll tex, eller hela den här veckan skulle jag plugga bort alla mina restuppgifter. nu är det onsdag kväll och jag har inte gjort nånting! jag har gjort ett nationellt matteprov som gick d-å-l-i-g-t, imorrn har jag ett fysik prov och jag har inte ens öppnat boken. jag ska redovisa om min sekt imorrn och de enda jag vet är att en utomjording gav dom ett budskap som dom ska ge ut till befolkningen här på jorden. sen så skulle jag tippa på att jag måste göra mitt franska prov imorrn också. de är de jag kan minst av allt om. och plus detta så har vi engelska och franska glosor imorrn och jag har inte fått dom orden än.................
JAG HAR KONTROLL PÅ SKOLAN! och jag blir så stressad av att de inte alls är lång tid kvar, för jag skulle verkligen behöva mycket tid. och de värsta av allt är att jag är sjuk och jag blir aldrig frisk! så då orkar jag ju inte plugga
vilket liv!
sen har de blivit lite för mkt av de goda på sista tiden också. de märktes ganska så rejält på biologin när vi testade våran reaktionsförmåga...
också måste jag bara få säga att jag är ledsen. I really am ledsen
nu ska jag sova och imorrn ska jag upp tidigt och sen ska jag till <3skolan<3
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0