baby dont blow me away

måste meddela er, att det är antingen någon som har bytt lösenord på min msn, eller fölrsökt att tagit sig in på den för många gånger, så nu kommer inte jag in. jätte roligt.. har inte hunnit blivit sur än. donnno why, because msn är ju nästan mitt liv. eller?
får väl skaffa en ny. jobbbigt värrre! så om jag skulle skriva till er, något konstigt,, dumt eller vad vet jag, vad personens syfte är, så är de ju inte jag då :)

fredag den 14e november har jossan sovit, ätit, " fikat " på stan med snugga brydar, gjort ett tappert försök till träning som tillslut resulterade till en överenskommelse mellan två flickor, att dom ska köra dubblapass imorgon istället och slippa träningen idag, som absolut didn't work för dom. helt enkelt helt sluta i kroppen. sen lagade hon tacos med sin mamma, sen åt dom det, till dessert den goda Ben & Jerry's med coockies i. Ikväll, om cirka one hour ska dom två damerna gå på bio together. dom ska se en film ingen av dom kommer ihåg vad den heter eller handlar om. efter bion går fredaq den 14e november mot sitt slut. eller? sånt man aldrig vet i förhand. visar sig i efterhand. Önska dom en bra kväll.

jag har ont i magen. glassen/männen satte sig inte bra. måste omplacera dom, tror jag.

LÄS MIN BLOGG FOR GOD DAMN IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


vem saknar höglunda tiderna? jag på sätt och vis. men jag önskar att jag hade haft en klass, som man saknade och som man bara ville ha en återträff med. istället är de så att jag bara älskar att jag inte går i den klassen längre. jag jossi och linnéa mot resterande, typ. tycker vi gjrode de bra som gick kvar  den där skiten i så pass många år. för ärligt talat, så va de en riktig efterbliven klass jag inte alls trivdes i.
kommer aldrig bli " saknar 9c "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0