But so what? I'm still a rockstar!

It's SaturdayNight and I'm happy like it was the only right
bra rimm! till och med på engelska

igår va jag ut med några bryyyyyds. kvällen startade hos sara cengis med några äckliga och snabba drinkar och avslutades hos mig med lite efterchillllll yaoooooooo. däremellan va vi på lite olika ställen. inte så rolig kväll. va inget vidare drag.
idag blev de en dag på stada med mammsen. kollade runt efter julklappar. okcså fick jag en jättefin tunika grejj tills ikvälll och köpte en as snygg turkosblå mössa. hel nice. speciellt i skidbacken. kommer bild imorrn
nu sitterjag och väntar på att mina festpolare ska komma till mig, så ska vi se vart vi tar vägen sen! jag hopppas ju såklart på en trevlig kväll.
En liten lista, sedan måste jag göra kvällens makeover!
äääh, blev ingen lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0