escape for a while

men varför sjunker mina läsare så fort jag inte bloggar flera gånger per dag? de är jobbigt och de händer faktiskt inte så himla mycket i mitt liv, så de går att skriva om flera gånger per dag. men jag ´ska göra ett försök. men räkna inte med så jättte kuliga inläggg. jag är bara en vanlig VG skribent. eller va iaf.. på söndag ska jag plugga. jag ska plugga en massa. läsa så mycket om ideologier. jag ska klara det.
igår gick jag ner på stan med jossi. äntligen fick man träffa henne. brun och fin. vi åt på kina buffén. linnéa och cicci kom också. jag köpte lite tattoos, som inte funk,ade. sedan tog vi en jorden runt resa för 13 kr. rätt bra pris.
sen hem, där sara och anna väntade. gick upp till mamma som utbrister: men vad har du druckit nu? med sin ledsnaste röst.  klockan va bara 5 och jag hade varit på stan.. inte första gången hon säger så heller. ser jag full ut för jämnan eller? sen kom dom andra flickorna. och vi började festa. vid 8 va väl alla rätt luriga. och vid 9 slutde festandet. hahah.när kvällen egentligen ska börja slutade våran. men dom va kvar här tils 12 typ. också kom fredde, chrille och stenis. så vi bara möööös på lite. sen gick alla och jag städade litegranna. mamma kom hem och vi la oss vid 1... men sen fick jag springa upp på toaletten ett x antal gånger tllls halv 4, för att kräkas. och de va inte lite heller... men de va inte för spriten. jag har nog blivit allergisk mot mjölk eller socker tror jag.. för jag hade ätit ganska mkt godsaker under kvällen, eftersom vi hade lite buffée. och de funkar tydligen inte längre för mig.
nu ligger jag uppe i mammas och pappas säng. funderar på att se på en fim. P.S. I love you. jag och kerstin började se den, men somnade. nu e mamma hemma igen. tycker så synd om henne när hon jämt måste storstäda huset och det alltid är något som går sönder.. börjar bli rätt less själv. vi är liksom jämt här. visst de är kul, men de är grymt jobbigt för mig och resterande som bor i de här huset.
idag ska jag nog ta en promenad med mamma i det fina vädret. sen ikväll ska jag vara med nathalie och cicci. får se om vi får komma och hälsa på hemma hos kerstin, eller om hon vill vara själv med sin calleboy. annars blir de väl kanske bio eller något liknande.
ska försöka få in bilderna jag tog igår. så håll utkik under dagen eller morgondagen. har kommit på hur jag ska få in dom. men de är en jobbig prossedur. buuuuut,  it's worth it.
lunchtime. beybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0