I dont care what they say

för jag tar inte åt mig. ( bara roligt med en bild eller verklighetsbaserat ).
Veckans sista skoldag är avklarad. och ingen kunde vara lyckligare, om INTE man hade haft lite pluggning som ligger och väntar när man kommer hem. som också fäljer med i väskan hem. men dom problemen sparar jag tills senare ikväll. inga världsproblem eller så. slutet av det här inlägget ska jag göra en lista på det jag måste göra ikväll, så jag verkligen gör det och inte glömmer det, inte somnar med dåligt samvete utan lägger mig i sängen och är belåten med mig själv och mina egna prestationer.
idag hade jag utvekclingssamtal med daniel och mamma. han stolt över mig och alla lärare hade sagt bra saker om mig. wiho. mitt problem som nog alltid kommer kvarstå, är jag och jossi. vi är " två vapendragare " enligt han, haha fattade inte vad han menade, men de va nog något i stil med att vi alltid håller ihop och därför så pratar vi för mycker undet lektionerna, och inte riktigt gör de vi ska. så de jag ska göra, är att göra de jag ska på lektionerna, alltså jobba effektivare. mina kompanjoner sitter nu och kollar på en trädmänniska, dom vill bli hans kompis. iaf jossi.
funderar på att lämna den här byggnaden och bege mig lite mer, västeråt ( tror jag ) i staden, mot ego. snövädret har gått över, och de va väl tur. för inte villl man ju bli blöt i håret.

De jag ska göra ikväll är:
* Läsa 60 sidor i min bok + srkiva en läslogg om en miljöbeskrivning som förhoppningsvis kommer finnas inom dom där sidorna. men de tror jag inte att den gör och då förstår jag inte alls hur jag ska göra.
* Göra klart fråga 3 om presidentvalet.
HAHA. de va allt. inte så överdrivet mycket alltså.
Nu går jag. SeeYaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0