I got a soul

jag hade visst inte så bråttom som jag trodde. sariiisen va fortfarande hemma och kollade på den alpina världenskuppen. så jag kan ju alltid sammanfatta gårdagen. mamma och jag hade en helmysig kväll. maten va god och bion vi såg va jätte rolig. amatörer som skulle verka farliga haha. as kul. bla. Brad Pitt va med. den hettte " Burn after reading ". se den!
sen när vi kom hem satt jag vid datorn ett tag. somnade till lite, sen ringde olle och undrade om jag ville med ut på en sväng. och de ville jag. så vi åkte runt i typ 2 timmar. sladdade mest haha. jag fick också testa att köra, på gärde parekeringen. och jag lyckades, utan motorstopp och jag vågade till och med stanna. sen åkte vi hem hit och såg på " monster till svärmor " va så trött så jag sa knappt ett ord udner filmen haha. sen fick han åka hem för jag skulle sova. tänkte ta ett natt bad, men de orkades inte med. och ett stort grattis till han, som förövrigt fyllde år igår. Så grattis olle!<3

idag är det lördag och det innebär att tilda fyller 16 år och wictor 18 år, grattis till er sötnosar! <3
nu ska jag fixa mig, åka och träna sen ska vi bege oss till simhallen och simma. ikväll blir de pizza och spa kväll =))

höres imorgon.

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

ikväll blir det spa! :D

2008-11-15 @ 20:00:17
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-11-15 @ 20:06:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag sa ju att det var den jossan ;)

2008-11-15 @ 22:57:41
Postat av: sofia

ändrade mig så jag började blogga idag igen haha..

2008-11-15 @ 23:38:08
URL: http://ahrmans.blogg.se/
Postat av: linnéa

haha jag träffade olles mamma på birsta igår så visade hon mig presenter hon köpt till olle o frågade om olle skulle gilla dom haha ;p

2008-11-16 @ 14:01:47
Postat av: tilda

tack sötis:D<3

2008-11-17 @ 13:52:37
URL: http://tildawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0