I know I'll see your face again

I'm never coming down, I'm never comng down no more, no more, no more...


vaknade imorse. hade försovit mig 2 timmar igen. vet inte hur de ska gå. somnar ju bara om. måste nog börja med att mamma får väcka mig igen. pore her. men i morsegjorde det inte nånting iaf, för jag kände verkligen att jag inte orkade gå till skolan. huvudet bara värkte och jag blev yr så fort jag ställde mig upp. kinderna va knall röda och ögonen såg ut att vara på en annan planet. så jag blev hem. rätt skönt. sov lite i soffan, laddade hem lite filmer och såg dom. har hittat en film som jag verklligen har fastnat för nu. skulle kunna se den hur  många gånger som helst på rad. den heter " Gracie ". så himla bra. jag vill också vara fotbollsproffs :(..
hade tänkt att läsa ganska mycket idag, men de orkades inte med.
nu tänkte jag lägga mig. mår fortfarande inte så bra.. men jag börjar halv 1 imorrn och har bara en lektion, så ska försöka ta mig till skolan, för jag vill så gärna träna med sariiisen! ska få träffa hennes niklas till och med.

förra helgen i bilder:

helgens bilder:


de va alllt for tonight
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0