i'm on the wrong side of earth

måste hänvisa till min andra blogg www.jossanpics.blogspot.com som imorgon kommer göra igång igen! den kommer återgå till en vild bildblogg, så om ni vill se bilder, så klicka in där. kommer nog uppdateras ganska mycket, men mest under helger. kan även förekomma några innehållsrika rader.
ska skriva klart om Barack Obama vs McCain nu. sen ska jag lägga mig och se på en mysig film. antingen Bratz eller Gracie eller monster till svärmor. sköningar e dom allihopa, allihopa.. har hunnit med de mesta ikväll och jag är en mycket stolt owner till mig själv. imorgon är jag ledig. hehehheheheh. känns som att jag har valt rätt skola va? tror att alla är lite avis. och ja, de borde ni vara, minst ut sagt!
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, gå upp och slå på MTV, shaka some ass och värma pastarätten jag köpte ikväll till lunch. sedan bege mig mot stan där jag ska hooka up with kerson and sara and jossi aj think. kolla some stores. sen ska jag träna med sariiiisen. sen ska jag bege mig hemmåt för att laga en god tacos-middag till mig och mamma, med Ben & Jerry's till dessert och efter desserten ska mamma och jag på bio. let me say " udnerbart skön fredag "
lördagen får ni höra om imorgon, eller på själva lördagen. den är också helt planerad och de känns bra. problemet är att den nog kommer gå för fort. men det kommer veckan också göra och de är bra för jag har hela nästa helg planerad också. den har lite mer svängar och GO i sig. kommer troligen också gå för fort. men så flyter ju allt på, precis som det ska.
godnatt godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0