jossan

är så söt. tycker hon själv ju
jag har inte skrivit på jättte länge. har faktiskt inte orkat. jag som skulle skriva flera gånger per dag. jag är värd en andra chans. det blir aldrig roliga inlägg-. nu sitter jag i skolan och de är inte alls kul. fast vi började nyss. men slutar halv  fem.. de är lite jobbigt. men vi har bara samhälle och konferens med alla lärare :S va nu de är. etfer skolan ska jag träna. sen ikväll ska jag skriva en novell åt pohilip......  är lite konstigt för jämt när jag ska skriva åt mig själv, går de inte alls bra och är jätte jobbigt. men när jag ska göra åt tillexempel philip, så går de bra. han är den enda som vill ha hjälp av mig..
i lördags va de meningen att vi skulle ta de lugnt. men jag jossi och cicci åkte först til andreas, sen till timmy på fest. blev en rolig kväll. har lite bilder, men dom kommer nog ikväll. Kvällen/Natten blev llite konstig, men de är väl så de ska va. dan efter va jag barnvakt till calle. han är ett år äldre än mig. de är kerstins kille. hon åkte til huddik och lämnade han hos mig. tycker synd om han. han fick hänga med fem stycken tjejer på birsta hela dagen. sen gick han och jag till jossi och såg på film. men jossi blev så trött så hon gick och la sig i sin säng och jag somnade i soffan. sen vaknade jag när filmen nästan va slut och då hade han rymt. vilken bra babysitter jag är. appropå de, den 14e november ska jag vara babyssitter åt mina grannar. har saknat dom faktiskt. och dom har fått en liten beeeeeeebis. han heter martin. har bara sett han en gång och han födddes i augusti.. vad är de för fel på mig. han är ju säkert de bästa jag vet. sen på söndagskvällen såg jag på film med robin. en skräckfilm som visade sig vara ganska rolig. typ amatörer.  i veckan händer det nog inte så mycket spciellt alls. kommer nog se ut såhär: skola, träna, plugga, film, sova! samt äta ossv då.
helgen är så gott som planerad. älskar när jag har planerade helger. på fredag ska jag och linnéa sova hos jossi. också ska vi se massa filmer och äta godis och chips mm. like the old times. och på lördag blir det fest ( KRÖKNING ) haha. nu vet ni nästan allt om mitt liv nu förtiden. fast jag har hoppat ganska många detaljer. på fredag måste jag gå till skolan halv 9 - 10, för jag klarade tydligen inte provet vi hade om ideologierna. :S jag är sur. mest på mig själv. så nu i veckan ska jag plugga. faktiskt.
pusssss hejdå



just some halloween pics.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0