lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

åhhhhhh innan jag åker och tränar måste jag bara skriva att jag har verkligen världens bästa mamma. helt otroligt bra. hon kom nyss hem coh ville överraska mig för hon tcker att jagär så snäll, så hon hade med sig två paket hem från stan och där va de en parfym och en rosa udnerbar morgonrock. vad skulle jag göra utan henne? bara tanken på de, får mig att storgrina och inte vilja leva. jag älskar henne så mycket det bara går och det går absolut inte att beskriva på något sätt. och nu menar jag inte att jag tycker om henne så mycket bara för att hon ger mig överraskingar. jag tyker om henne för den hon är. hon vill alltid mig de allra bästa och finns alltid där för mig. jag vet inte vad jag skrkiva, för om jag skullle skriva de jag vill skulle de kunna bli hur många sidor som helst. så mycket positivit finns de att säga om henne. men nu istället säger jag:

jag älskar dig mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0