made by kerson

en rolig lista kerran gjort åt mig som väckte många härliga och sjuka minnen. Satt och skrattade högt för mig själv medans jag gjorde den
 

jossan Listan:

jag har:
1. klätt ut mig i syfte att skrämma en kompis [x]
2. gjort något mycket intimt med nån från det andra könet medans en kompis legat bredvid [x]
3. slickat på fingrarna efter jag klämt en finne []
4. låsats svimma inför en hel skola [x]
5. öppnat dörren naken, när jag trott att jag haft kläder på mig []
6. använd köksredskap till annat än vad de är till för [x]
7. planerat julklappar på sommaren []
8. gjort inbrott på ett badhus [x]
10. fått en hel hemsida emot mig på grund av olämpligt skriva blogginlägg [x]
11. ropat på hjälp när ja fastnat på en toalett i utlandet [x]
12. sett ett spöke [/]
13. varit nära på att börja grina när du tappat bort din kompis i "kurra gömma" [x]
15. drömt om att vara barbie [x]
16. klippt tånaglarna och sedan sparat ena i en påse för att ta med på skolan [x]
17. sagt att jag älskar en lärare [x ]
18. färgat håret grått [x]
19. kunnat göra vattenkonster från kanten [x]
20. ifrågasatt hur många de 3 visemännen är [x]
21. låtsats att jag varit en groda en hel dag []
22. blivit så snygg på ett kort så jag haft svårt att visa upp de för någon annan []
23. tyckt att mina vänner borde vara mer som mig [x]
24. blivit ner knuffad i en pool av ett litet barn [/]
25. använt pensioner blöja istället för binda [x]
26. blivit filmad av en publik när jag "juckat" på en kille i en pool [x]
27. planerat att spränga en ica affär endast för att få billigare godis regn []
28. blivit kåt i tanken på en potatis []
29. använt samma sovtrosor i flera veckor i rad []
30. gjort ett paddplask [xxxxxxx]
31. tatuerat in en flodhäst på armen endast i syfte att gå emot chihuahua trenden []
32. drömt om att vara blondinbella []
33. somnat med kläder på mig och vaknat morgnen efter helt naken [x]
34. planerat ett framträdande i Idol [x]
35. alltid trott att jag kommer bli den nya guden för kristendommen []
36. varit så törstig så jag druckigt vatten ur en vattenpöl på torget []
37. snubblat på ett löpband []
38. eldat upp mina ögonbryn för att istället rita dit andra []
39. försökt mig på en dubble backflip i backen []
40. blandat ihop norge och finland [x]
41. hört någon skämmta om min hårfärg utan att förstå varför [x]
42. placerat Kerstin på kateorin "jobbiga" på msn [x]
43. svimmat på grund av att du sett en snygg kille []
44. petat i näsan och sedan insett att du har ett hårstrå på tungan som du akut måste ta bort och sedan råkat käka upp snorbusan []
45. blivit attraherad av en äldre man [xxxxxxx]
46. blivit arristerad på grun av att jag stulit en kundvagn på ica []
47. blivit påkommen med att ha druckit alkohol när jag suttit barnvakt [/]
48. spelat in en film när jag bajsar på toaletten [x]
49. suttit uppe en hel natt och spelat CS/ WOW []
50. tyckt att de är helt normalt att stanna mitt på stan för att lukta sig under armarna [x]

ENJOOOOOOOOOOOOOOOY


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Vill du vinna smink?

Delta då i min tävling:

http://junitjejen.se/2008/november/vinn-smink.aspx

Lycka till!!

2008-11-13 @ 20:12:25
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0