perfection is just a word

jag sitter här och fryser och faktiskt så känner jag mig nöjd över mig själv och min pluggning ikväll. eller de är den senaste timmen som jag har varit väldigt aktiv, har gjort så att jag fattar allt i matten. som de verkar nu iaf. för jag kunde alla uppgifter som är på testerna som sammanmfattar allt i kapitlet så då borde jag ju kunna allt, eller? de v isar sig imorrn
har ju läsloggen tills imorrn också kom jag på nu. men fanns inte en chans att jag skulle hinna med att läsa + skriva en. jag får helt enkelt vara lika ambitiös imorrn som ikväll
har hunnit med en skön kvällspromenad med mamma också.
nu är jag jätte trött och nyser, så ska lägga mig. men måste lyssna igenom hela kapitlet på en skiva också. jbobigt. fast när man fattar matte och de flyter på, så är de faktiskt kul att jobba.
helgens planer ser lite osäkra ut för tillfället. det har dykt upp ett litet problem. men jag hopppas att de löser sig
nu är de time to fall in to sleep
 Mamma&Pappa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0