singing star

de är precis vad jag är. äntligen, har jag kommit på något jag är  bra på. jag är på bra att sjunga! eller hur då? mamma? idol? here I am
håller på att funderar på hur jag ska lägga upp mitt framtträdande på idol. kommer bli himmelskt. synd att de e så långt kvar. fast de innebär ju att jag hinner träna mer och alltså bli bättre. men går de verkligen, att bli bättre? you never know.
en annan sak. jag är ju anmäld till railsession här i sundsvall som är inte den här helgen,,men nästa..  sitter och funderar och överlägger här med mig själv. ska jag ställa upp eller ska jag inte? de återstår att se, och de visar sig på på torget en mörk och kylig vinterkväll. here she comes: JOSSSSSSSSAAAAAAAAN!!!!! ( everybody clap their hands and shooooout a loud ) nej då, skojjas. ska snart av anmäla mig. inte skulle väl jag vilja skämma ut mig för hela stan plus några mer. icke sa nickepicke. eller ja måste fråga han först.
idag blev de en god lunch på coffee house ( igen ) mamma har rätt.. jag slösar bort mina pengar. men kan ju inte klaga på smaken av maten iaf.
förra veckan till exempel gjorde jag av med 800 kr, på vadå?? de vet jag inte.. jag åkte buss, jag åt lite, jag drack lite och jag va skyldig lite och jag hyrde lite film som alltid iförsej är försenade så jag får betala mycket mer. men ändå? vart tog alllt vägen. fast de va ju inte allt. jag har så jag klarar mig och med de andra BLIR DE INGE AV!!!

idag fick jag tillbaks mitt matteprov. och gissa vad? jag är riktigt nöjd. jag fick VG+:D vad har de blivit av mig? skolan går lite bättre i år än förra, när jag väl vill. men de e ju bara bra!
efter skolan, gick jag och tränade med sariiiisen och guuuud så skönt de va. va inte där på hela förra veckan och man saknade u stället. ska garanterat dit imorn och alla andra dagar med. jag älskar de och varför inte göra de man älskar.
ikväll såg jag på film med jossi, siman, cicci, robin och robban. vi såg " never back down " helt as bra film. äntligen lyckades jag göra ett bra filmval. va ju kanske på tiden
nu sitter jag här och faktiskt är lite hungrig. robin och robban drog och åt, jag skulle ha följt med! ska nog gå upp och käka en banana och kanske leka lite med den först.... onanvsironi
jag börjar halv 1 imorrn, riktigt skönt! men nu kom jag påatt jag måste läsa också. ganska många sidor. ikväll. hard, very hard!
och än en gång, GRATTIS LENNAN!


Kommentarer
Postat av: Jonas

bra filmval va? ;P vem gav dig tipset? ;D

2008-11-25 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0