There is a few questions that I need to know

 Sweet As Usual.

Idag när jag vaknade, då va jag sjuk! synd att jag itne visste de igår kväll så jag kunde ha sovit länge. men de har varit en mycket skön dag. fast lite tråkig. har bara legat bänkad i soffan och sett på filmer hela dagen. underbart.
nu har jag väldigt ont i huvet och mår illa. så får se hur de blir imorgon. men jag vill gå, för jag ska träffa babbsen på stan över en fika och planera helgen! men vi kan ju kanske ha ett afternoon-teaparty här hemma istället och shaka loss till allas favorit " pokerface " . vore ju inte helt fel med en till film dag och jag har många kanon filmer på lager.
idag har jag sett
- Festivalen
- 10 orsaker att hata dig
- save the last dance
- another cinderella story
- Djungel George

hahahha de finns en historia som jag tycker är så underbart rolig. den går så här:

" Det var en gång en mormor vid Namn Elisabeth Eriksson " Lisa " som va ute och dansade en fin lördag kväll/natt. Tydligen  hade hon skaffat sig ett ragg. en liten yngre modell. hon va väldigt fixad och hade tydligen gett ut nummer och adress till mannen. ungefär en vecka efter, var mormor ute på sin stora gräsmatta och kliptte gräset. hon hade shorts och bh, inget smink och håret hade hon upprullat i rullar uppe på huvudet. då kommer det en bil och stannar. ur kliver mannen från dansen. dom börjar konversera med varandra:
mannen: hejhej! är lisa hemma?
mormor: NEJNEJ! hon är bortrest..
mannen: jaha! hälsa henne att jag har varit här!
hhahahaha min mormor är så skön.
när hon va 15 år gammal bestämde hon sig att hon bara skulle ha hennes pappas bästa kompis som var 42 år gammal. såklart fick hon de hon ville och hon fick sitt första barn ( min moster ) när hon va 17 år, sen kom min mamma nån gång där efter. på den tiden ville hon ha män som va 27 år äldre än henne själv. nu söker hon efter män som är yngre än min pappa och helst ska dom vara mörkhyade ( de där va för din skull kerstin )
de va storyn bakom min mormor. finns fler men dom bjuppar jag på en annan dag, för nu ska lillan sova och vara riktigt snäll, annars kan de hända att hon får smisk ikväll!
But.. Keep this in your mind; I'll be back before you know it..

Kommentarer
Postat av: kerstin

och helst ska dom vara mörkhyade ( de där va för din skull kerstin )



HAHAH tack(A)

2008-12-01 @ 09:45:38
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0