You were my eyes when I couldn't see

Vi har ingenting att förlora åååååååååååååååå jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora åååååååååå ååååå jag vet att det lönar sig att vänta

jag är inne i en tycka-det-är-jätte-kuligt-att-blogga period nu och mitt armhår är inne i sin-växa-fort-som-gräs period synd att mitt huvud hår aldrig hänger med i svängarna. de måste helt enkelt bli snabbare på gasen

den här dagen va ju nästan mer onödig än alla andra onödiga dagar. först matte där man inte fick ett skvatt gjort because det fanns mycket andra roliga saker att göra " Snurvel gillar hästman bäst " hahahahaha kommer aldrig sluta skratta åt de!  sen hade vi engelska, och faktikskt där då kanske va de nödvändiga, jag gjorde klart ena nationellaprovet. men de är ju inte på riktigt. de är nians prov och vi får prata hur mycket vi vill, ha datorn bredvid och ta med provet hem, så whatevaaaah liksom. sen lunch, jossi och jag åt tillslut på kina bufféen. kunde inte leva sen, men gott vare ju såklart. sen gick jag till tandisen där jag tog bort lite tandsten haha. sen gjorde jag ett besök på um med kerson. sen hade vi svenska och den uppgiften hade man kunna gjort hemma på en 5 minuter typ. varför är vi i skolan iobland egentligen? börjar kännas som att de bara är för att vi-ska-vara-där liksom. nejdå, den e mysig och jag lär mig super mycket saker. som till exempel idag på svenskan va uppgiften att man skulle skride om en taltext till en skrifttext. de va ju jätte svårt. för liksom, de va ju DET istället för DE och NÅGOT istället för NÅT. I am awsome, som klarade de, menar jag..
jag orkade helt enkelt inte gå och träna idag, tog istället bussen hem. jag tänkte nämligen träna ikväll med mamma istället. inte skönare, men just idag va de de.
har faktkst en hel del pluggg nu också to do. har matteprov på onsdag och läsloggen ska vara innne då. så jag ska plöjja mig igenom min bok som jag tycker så mycket om, som är så bra och som jag verkligen fattar någonting av. de blir inte lätt de här
Jag längtar till helgen!!!
de lär ju bli ett till inlägg ikväll. allt bara skriker efter bloggen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0