fredag gillar vi allra bäst


vilken lätttnad jag har i kroppen nu. har nyss haft muntligt ideologiprov och jag gick från IG till MVG. jag är så glad. de här är nog mitt första MVG :D nu ska jag sitta här på skolan tills kvart i 12. ska nog se en film snart! sen är de företagsmöte och eftter de ska jag äta en god lunch på coffee house. sen stan en sväng, ska köpa en rosa jätte mysig morgonrock som jag har kolllat på i några månader. bara måste ha den till vintern och tills ikväll. sen ska jag träna. skönt.
igår va de verkligen en onödig dag. jag ställde klockan på halv 7 eftersom att jag började halv 9. men sen vaknade jag 20 över 8.. och när jag har försovit mig, så skyndar inte jag mig. istället blir de så att jag känner att jag har all tid i världen på mig. jag kan stå och fixa mig hur länge som helst. slå på musik, dansa, äta en stillsam frukost och njuta av morgonen haha. så jag kom till franskan när de va 10 min kvar av den. sen skulle vi ha svenska, men då hade vi ingen svenska, för alla nior är och kollar på skolan. så då satt vi bara vid datorn. sen lunch och sen åkte jag till tandläkaren. trodde de skulle ta kanske 20 min och attt dom bara skulle kolla på tanden. men dom tog bort halva och gjorde en ny. ihopp om att den skulle bli vitare, men de va tydligen den ljusaste beläggningen dom hade. men lite rakare blev den iaf. sen tillbaks till skolan och då hade vi samhälle, där spelade vi ett riksdagsspel. varför stannade jag inte bara hemma?
igår plugggade jag jätte mycket och jag kände mig så effektiv. jag mår så bra när jag känner att jag hinner med mig själv och allting. så från och med nu, så ska jag sköta skolan BRA. vilken förändring de kommer bli.
de här blev ju ett jtäte intressant inlägg..
kan bnerätta lite om mina helgplaner kanske. för jag måste ju fördriva tiden.
iikväll ska jag linnéa och jossi som sagt till jossi och myyyyyysa bara. ska bli urskönt. oc h iioomorrrn ska vi troligtvis festa. jag kankse fäljer med familjen på middag också. inte riktigt bestämt än hur jag ska göra.
nu tänkte jag se en film,. så vi h örs imorrn elller ikväll



grymt snygg jeans jacka och mössa ála topshop♥


// jossssseeeeeennnnnn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0