What am I suppose to do?

jag är tröttttttttttt som ett assshole. ögonen svider, halsen är tjock, pannan värker och ger konstiga vibbar till hela ansiktet.. JOBBIGT LÄGE. ska snart rädda mig ur den här situationen, genom att sova. men först, some news:
kom nyss hem från bio. såg på " låt den rätte komma in " eller något liknande, med nagthalie och angelica. tyckte den va as läskig och äcklig.. vi fick nämligen våran lön sen vi " jobbade " på pappas jobb typ två timmar i sommras. fick 8 biobiljetter. ska ge bort 4. så nu har jag 3 kvar! gick ju ikväll.. om ni fattar
trodde att vi slutade halv 5 på tisdagar. men vi slutar tydligen klockan tre:D så vi har bara en lektion den dagen. efteeer de, gick jag och tränade med sariiis. ego är mitt nya favoritställe. längtar dit. det är enda anledningen till att jag går tilll skolan på dagarna.
imorgon börjar jag klockan 10. de är ju rätt skönt. sen slutar jag 10 över 3. tycker att vårat nya schema som startade i måndags, är as bra. också är vi ju lediga på fredagar, oftast. fast man får inte säga lediga. " vi jobbar hemma! "
ska träna imorgon med. sen på kvällen ska jag plugga, plugga och skriva klart philips novell. jag är verkligen ambitiös när de gäller hans skolarbeten. önskar att jag kunde vara de när de gälller mig själv med.. något jag verkligen måste bli bättre på, om jag ska gå ut med fina betyg och vara nöjd över min prestation..
näääääe, nu måste jag sova.
godnatttt

mina läppar har iaf blivit bättre nu :) men jag funderar starkt på att göra lite läppförstoring. de verkar vara ganska billigt på waterbellis. men inte så smärtfritt:P ääääääänd, I am a Pussssssssy! Så hur skulle de gå? - inte bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0