you better keep on dreamin'

och vad gör man när man inte vet hur man ska göra? när tankar inte hjälper och en lösning inte går att uppnå?

ikväll har jag varit ute och gått med mamma. de va skönt med de va kallt sen va de väldigt varmt och lite blött. jag har hunnit plugga också och de menas att jag har gjort några tal i matten. duktigt! nu ska jag skriva klart Barack Obama grejjen, och jag ska verkligen göra de. så jag kan skicka in den och känna den sköna känslan. jag känner ingen brådska med att sova, för jag börjar halv 1 imorrn ;D

blir inte så mycket mer skrivandes idag nu kanske. vill sova mycket och Obama bara väntar på att bli klarskriven.
nu ett; bajbaj




Kommentarer
Postat av: amanda

svar; tack!:D

2008-11-18 @ 10:02:20
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: linnéa



när man inte vet hur man ska göra ska man ge upp. när tankar inte hjälper och en lösning inte går att uppnå ska man också ge upp, för då kommer de inte bli bättre.. de lärde jag mig ikväll!

2008-11-18 @ 11:09:23
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0