dream up, falling in love

har hittat en till sån här gammal låt som jag bara älskar. den heter : S Club 7 - Bring it all back
igår sov kerstin här. :)) vi hyrde film " snygg, sexig& singel ". myyysigt. sen imorse vid halv 12 gick hon till skolan, men jag sov till typ 1. as skööönt. och vi la oss kanske 12-1 igår, så de blev mycket sööömn. efter lite degande, pluggande & dansande till a-teens, så gick jag ner till ego och tränade med sara. blev ingen hård träning direkt haha, men lite iaf.
nu har jag nyss ätit världens godaste fisk&räk soppa med vitlöksbröd. älskar när mamma gör den maten. så nu ska jag fixa mig, sen ska jag vara med michis & evelina =)).
en snabb updt. men hörs sen! har lite bilder från klassfotograferingen jag tänkte lägga upp.


Kommentarer
Postat av: kerstin

åh, s club7 e ju as bra:D

2008-10-11 @ 00:50:19
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: sara

å S club 7 föralltid, älskade dom när jag var liten och satt och lyssnade på dom härom dan, precis den där låten =)

2008-10-11 @ 00:55:05
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0