Heartbreak Lullaby

jag känner hur jag bara vill skriva här. jag vill dela med mig av precis allting som händer i mitt liv. men de e så dammmmmmmmmmmnn  tråkigt just nu, så om jag skulle skriva skulle de bli typ så här:
jag är en trist tjej just nu. ja ritkigt trist. de enda jag gör hela dagarna, när jag inte läser mellan raderna, är att spela BUBBLES! ett spel har tagit över mitt liv.. jag behöver ju inte ens actrissa i filmen vi ska spela in, för jag är en datanörd nu. en spelnörd. har iaf lyckats klara ut spelet 1 gång. och de va ju bra det. resterande av klassen sitter och spelar nåt som heter winterbunnys eller nåt sånt. alla bara älskar de, men jag vågar inte testa för jag vill inte sluta spela bubbles..
min lillebror va borta från torsdag - söndag förra helgen. hann träffa hani 1 och en halv timme ( vara i samma hus ), v pratade knappt. sen på måndag ¨åkte han till bollnäs för att prao. han kommer hem imorn. och jag  saknar piiipiii. man vaknar inte av att någon skriker " MaMmMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! " för att han vill ha mjölk och är törstig. han är ju den underbaraste lillebrodern man kan ha. jag älskar han! och vi bråkar aldrig längre. jo ibland.. för han är lite hormonig av sig sometimes och då blir han på ett väldigt konstigt och vrångt humör. då kan man inget annat än att bråka med han. men de visar vi våran syskonkärlek till varandra. hihiihih. I feel empty now. också sover ju jag ensam på nedervåningen, och de tkr jag är läskigt. igår va de bara mamma och jag hemma på natten, så då sov jag i mammas och pappas säng, för jag vågade inte sova här.. jag tänker inte berätta här om mina illusioner jag får på nätterna samtidigt som jag ligger och nyper mig själv för att dom ska försvinna.. men dom försvinner inte, så dom är ritkiga. men no one believes me. därför e jag rädd. kan ta allt de i nästa inlägg om jag inte har bråttom. för nu börjar ju klockan närma sig 00:00 och då vågar ju inte jag sitta och skriva om sånt här... som jag tydligen redan gör.
jag har fortfarande inga planer inför imorn kväll. känns konstigt. men kanske ska ta en hemma kväll med familjen. titta på idol, hyra film och umgås. vore nog på tiden. tror dom skulle bli mer än överlyckliga om jag kläckte ur mig nåt sånt.
men lördag, den planerar jag mycket':D älskar när man har någointing att se framemot.
men har många såna nu. speciellt göteborg med sariiis och kerstin:D den 23e-27e oktober:D sen till våren ska vi på eurotrip. för mer information om den, läs http://www.kerstinsondell.blogg.se/, hon har skrivit mina tankar. så då behöver inte jag de.
klockan börjar bli seeeent. men pappa har inte kommit hem än och jag lovade mamma att säga till han att han skulle smyga och lämna henne ifred för hon ville sova hahhaha. så hoppas han kommer. han är nere på O'learys med sina vänninor, homies, dudes, polare eller vad man nu ska kalla de och roar sig. dom äter, ricker öl och ser på hockey. fast vad jag vet, så är den slut nu! dom kankse hittade några puddingar som dom drog på efterfest med. Who knows?
juste, jag ser framemot alla åre-trippar vi ska göra också. hopppas innerligt på att de blir åre på nyår. vore fulländat.
nu ger jag upp, ska sova. eller innan ska jag spela bubbles, så han hinner nog komma hem innan jag är klar med det. ska kankse höra om nån vill lana med mig imorn? ha ha ha
pussss godnattttt
ni ser, de blev precis som jag sa, ettt trist inlägg.....

JUMP! AND FEEL THE TOUCH*


Kommentarer
Postat av: kerstin

brun brunare viiiit

2008-10-02 @ 23:53:59
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0