skål jossan

tjobbalobba
nu är skolveckan gjort :D inga större farligheter. ¨
imorse försov jag mig en kvart och när jag känner att jag inte kommer hinna börjar jag ta de jättte lugnt och ser på tv. så jag orkade helt enkelt inte fixa mig också kände jag mig faktiskt febrig. så kvart över 8 skickades de iväg ett mejl till dannnne att jag blev hemma idag. vi slutade ändå vid 12 och hade ju bara onödiga saker. plus att de regnade. så jag satte mig vid tv:n. laddade hem lite filmer. såg 1. den hette " forgetting Sarah Marshall " as bra film.
annars idag och ikv har jag inte gjort mer än att suttit vid den här tomburken och vid tv:N. eller jo, har hjälpt piipii med läxor också. och glömde mina egna.. like usual
nu ligger jag och pratar med kerran i luren. har gjort de mer än en timme. fast nu pratar vi inte. nu skriver jag och hon väntar, hehe.
ska snart slå på high school musical 2. myyyyysigt. och imorrn är ju jag ledig, så ingen brådis med att sova liksom. as skönt. ska plugga på dan, sen ska jag träna. och på kvällen hoppas jag de blir biteline, sen blir de filmkväll!
på lördag blir det fest! hos moi. mycket roligt. längtarlängtarlängtar
nu e nog jossi framme i USA. åhhhh.  vad jag vill vara henne nu. sen när hon kommer hem, så väntar en underbar pojkvän. det vill jag med ha.. de är faktiskt något som jag verkligen vill ha nu! känns som att en pusselbit inte liksom har fallit på plats. de är ett tomrum som bara väntar på att bli uppfyllt...
nu ska jag vara lite social med kerstin så hon inte lägger på
hörs imorrn!
godnatt

Kommentarer
Postat av: kerstin

myspys pysen

2008-10-17 @ 17:03:32
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0