cool rider

åhhhhhhhhhhhhh. ringde nyss jossi och hon stog ute på balkongen i hawaii och de va 30 grader varmt. klockan va 9 på morronen och hon ska bara steka på stranden idag hela dan. ¨åhhhhhhhhhhh vad ja vill vara henne nu . är jätte avundsjuk, men såklart roligt för henne! :) men skulle inte ha något emot att vara där med henne.
själv sitter man och kollar ut över en död stad i höstmörkret. tänker på vad jag gör här egentligen. har chansen att ta ett utbytesår nästa år, till USA eller Hawaii eller nånstans. och nu slår de mig, varför gör jag de inte för? träffa helt nya människor och leva i sol hela året. skulle vara ritkigt skönt att bara komma härifrån just nu. jag vet inte hur jag ska göra.. jag vill verkligen åka, men är rädd att sakna och förlora allting här hemma.. om ja visste att mitt liv skulle se ut såhär om ett år, då skulle jag åka på en gång. jag har underbara vänner och en underbar familj. men jag vill ändå härifrån och jag vill ha nåt mer. de är vissa saker som fattas. som tydligen inte går att hitta här i sundsvall..
ska tänka lite mer på de där och kolla upp lite saker. men just nu, känns de verkligen som att jag villl åka!
jag är så himla trött idag. har bara gnällt hela tiden. nu vill jag lägga mig i sängen och se en film. sen vakna vid 12-1 imorn och bara slöa. men jag måste sätta mig och läsa på om idologier för vi har tydligen något slags prov om de imorrn.. bläääääää!!!!!!!!! godis vill jag ha också
tränade iaf idag, och de va lika skönt som vanligt. jag älskar att träna på ego.
alla tjatar om de där SBN. och jag är faktiskti riktigt glad att jag itne är hemma och inte kan gå på de. skummdiscon har jag väldigt svårt för. tycker knappt de är roligt alls.

näääääääääääe, 'är väl bäst jag pluggar på nu då

sen väntar nog tandkrämstuben



Kommentarer
Postat av: kerstin

alexandrapläpijosefinelarsson.blogg.se

2008-10-21 @ 17:56:06
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0