Now the drugs dont work

här sitter jag här and I smell like SOYA. har förgiftat soffan
idag va de lite ganska väldigt jobbigt att ta sig uppp. försov mig, men hann före läraren iaf. snabb tjej de har blivit av mig. sen hade jag dubbelpass i franska, där jag först va as pigg men sen höll på somna all the time. efter de såg jag lite på film i soffan. mycket skönt. sen kom sofia och då gick vi till coffee house, där åt jag god sallad med snugga brydar, sen hade jag engelska. jag va jätte duktig. översatte en hel engelska text. har inte jobbat så bra på nån lektion sen jag vet inte när. sen samhälle. då gjrode vi ingenting. några i klassen hade muntligt prov, men ja ska göra nästa gång. så i drygt 2 timmar planerade ja hallooweeen med snugga brydar. sen efetr skolan gick jag på stan med snugga brydar, sen efter de tränade jag och solade med snugga brydar. ( de e från solningen min soya lukt härstammar från ). har inte orkat duscha än.
imorn ska jag på skolan. sen efter ska jag simma med snugga brydar, sen ska jag träna med snugga brydar och sen ska jag plugga. en resumé av två hela dagar på mindre än 11 rader.
nu e de bara två dagar kvar! wiiiiiiiiiiiiie. de är både göteborg med snugga brydar och lov. längtarlängtarlängtar
nu ska jag åka och hämta piipen med mamma, sen ska jag duscha av mig brända-skinn-lukten.
ska försöka lägga mig tidigt ikväll. man blir ju så trött.

Här kommer lite låtar som jag älskar. Vissa får en att bara flyga fram, vissa får en att se alla i ett helt nytt perspektiv, vissa är de finaste som finns och vissa får en på bra humör!
 here they comes:

Pachanga - Calienta
S Club 7 - Don't Stop Moving
Starclub feat Dr.Alban - Chiki chiki
Jennifer Lopez - Lets Get Loud
Corona - Baby Baby
Guru Josh Project - infinity 2008
Helene Rask - Get On ( Lil Wolf's Pop Tartar Remix )

Bodyrockers - I Like The Way You Move
80s - Belinda Carlisle - I Get Weak
Madonna - Give it to me
Paris Hilton - My BFF
John Mayer - Your Body Is a Wonderland
My Chemical Romance - Teenagers
Coldplay - Viva La Vida
Britney Spears - Everytime
Britney Spears - You Drive Me Crazy
S Club 7 - Never Had a Dream Come True
Britney Spears - Im Not A Girl, Not Yet A Women
Christina Aguilera - Hurt
Per Ohlsson - Friend Like You
Paris Hilton - you dont see me
Elliot Smith - Say Yes
S Club 7 - Brint It All Back
Gavin Degraw - Follow Through
Gavin Degraw - Chariot
Martina McBride - Concrete Angel
Enrigue Iglesias - Escape
Blondie - Heart Of Glass
Studio 54
The Verve - The Drugs Dont Work
Westlife - I Wanna Grow Old With You

här råkat kommit åt K knappen, och nu går de inte att trycka av den. så texten blir kursiv...
pussspusss





Kommentarer
Postat av: kerstin

Guru Josh Project - infinity 2008

My Chemical Romance - Teenagers

Coldplay - Viva La Vida

Britney Spears - Everytime

Christina Aguilera - Hurt

Per Ohlsson - Friend Like You

Paris Hilton - you dont see me

Elliot Smith - Say Yes

Gavin Degraw - Follow Through

Gavin Degraw - Chariot

The Verve - The Drugs Dont Work

Westlife - I Wanna Grow Old With You



DETTA GÖR MIG GLAD JOSSAN!!! SÅ HÄR SKA DE SE UT!!! JOSSAN ÄR PÅ BÄTTRINGSVÄGEN!

2008-10-22 @ 00:27:13
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0