11:02

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
de va längesen jag skrev. men jag har faktiskt inte haft tid! nu sitter jag i skolan och har datakunskap, har spelat bubbled i en timme nu!
i lördags så va vi 13 st tjejer som åt på biteline. sen tog vi oss upp till mig. där började vi förfesta litegranna. sen när jag troddde klockan va minbst 10 cva den bara kvart över 8. så vi drog ner till stan runt 9, till alexanders lägenhet. as fint vare där. så vill jag också bo när jag flyttar hemifrån! men iaf, där dansade vi och hade kul! sen blev de kebabcity en stund och efter de åkte vi till granloholm. men där va ju festen såklart slutl, så blev mest bara en vändning. de blev en taxu hem för mig cicci och natha. jag tycker iaf att de va en jätterolig kväll!
på söndag så gjrode vi mest ingenting. sen pluggade jag. och på kvällen så åkte jag och kerstin till joel och jesper ett tag. hann bara vara där i 40 min. och de va inte kul!
slänger upp lite bilder ikväll elelr senare idag, för nu ska jag keeeeeeka.
ciao
 
gammal bild : olle jag linnéa och jossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0