yeee you make me feel

SHINING AND BLUUUUUUUUUUE
Jag känner aldrig för att blogga längre. vet inte vad de är. de är ju itne de att jag inte vill att folk ska veta om mitt liv. för de spelar ingen roll. bara ingen lägger sig i, som inte borde de. och jag bloggar ju inte om mode eller nåt speciellt tema. jag bloggar ju bara om de jag gör på dagarna. så de är väl upptilll er som vill hålla koll på mitt liv, att läsa! :)
göteborgsresan är avklarad,. de va en mycket mysig och rolig resa. blev inte alls mycket festande. vi va helt slut varje kväll efter heldagar på stan. men shopping blev de. :) och fick ju träffa några godingar från malta. jag kom iaf hem i måndags natt med lite nya saker plus 1 cm större läppar.. ser ut som Olinda nu.. :S
sov till halv 4 dagen efter och de va mycket skönt.
idag har jag bara tränat med sara och tagit en fika med mamma på waynes ikväll. hon i kassan försökte verkligen förgifta mig:S blev as sjuk när jag satt där. jag be
ställde en varm choklad med grädde. drack upp hela. sen va de massa pulver i botten som inte hade blandats. och efter ett tag va de ett ägg i både halsen och lite snett ovanför högra ögat. måddde så satans dåligt. vart as yr och ville bara kräkas.. fick feber och blev till och med snuvig hahahah. men klarade mig igenom min dödsfas efter några rapar, sen begav vi oss till bilen igen. där tryckte jag i mig några mandariner och när jag kom hem så drack jag citronvatten, sen gick allt över. tack gode gud. tvål i munnnen'
imorrn ska jag träna med sara, och på kvällen hoppas jag på systrar i jeans med mysiga bruttor. får se vilka som ställer upp.
på fredag är de halloween och då ska jag förfesta här med några snugga brydar:D bufffe och en masssa mysigt och gott. sen drar vi vidare på fest. vart, är än så länge oklart! skaiaf bli jätte roligt
nu ska jag kleta in läpparna med massa olivolja som jag har i en kopp, så de blir ordning på dom snart,.. sen ska jag lägga mig och se på djungel george. har P.S. I Love You också. men vet inte om jag vågar se den själv på kvällen. jag blir ju rädd för såna där mystiska saker.

jag tycker inte om textsnittet och storleken på min text i min blogg. de blir liksom jobbigt och tråkigt att läsa. så om de e nån som vet hur man ändrar, hör av er!

PussPuss / Olinda


marias och johannas bilder är dom enda jag har tillgängliga från resan. för mitt internet funkar bara på min skoldator och de funkar bara om jag sitter med datorn i fönstret i gästrummet. och på den här datorn går de inte att få in bilderna från kameran för inget uttag passar. sen på min dator har internet slutat fungera (?) och där går de att få in bilderna. kan någon snälla komma och fixa mitt internet???????
de funkar aldrig som de ska
för lite mer utförligare information om vad vi gjorde i göteborg kan ni läsa kerstins blogg : www.kerstinsondell.blogg.se PS. hon e ny kär ;) så cute
 där e en bild på dom. jag sov 2 timmar den natten. PGA visssa hänsynstagande sötnosar (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0