these are the words

klockan är bara 9 och jag håller på dör! vill bara gå och lägga mig och sova. men samtidigt vill jag göra något kul. eller iallafall se en film. kollade nyss tv:n, de finns ingenting bra att se. inte ett enda program/film. och en promenad vill jag inte ta, för de är riktigt kallt ute. och jag fryser inne, så ingen bra idé. nu längtar jag efter helgen. ska nog ta en riktig myshelg, med film, vänner och godis. helgerna nu förtiden tar ju kål på en. fast de är ändå de roligaste jag vet, så skulle adrig falla mig in att börja ha tråkiga helger.
brevid mig ligger de en hög med 4 böcker.. jag ka välja en av dom som jag måste läsa. jag har inte läst en bok på säkert 3 år. och de absolut värsta jag vet är att läsa. eller ibland kan de vara kul när man väl kommit in i boken. men jag tänkerinte ta mig den tiden. usch. men jag är  välllllll tvungen..

idag  hade vi svenska redovisning och matte prov. och båda gick bra. ttill och med mattten. jag hade inte pluggat nånting nästan och trodde att jag inte skulle klara nåt, men klarade nästan allt. skön känsla. sen när jag gick hem va de ännu härligare, för då kom jag på att jag har sovmorgon tills klockan halv 1 imorrn! sova längeeeeeeee.
känner mig som världens tråkigaste tjej just nu.. skriver tråkigt, gör ingenting och bara är sur.
allt är så förrvirrande. vet inte vad och hur jag ska göra.. känns bara så meningslöst alltihop, men det betyder så mycket för mig. när jag är van vid en sak, har jag väldigt svårt att bara liksom släppa och gå vidare. de är varken något jag vill eller kan.. man påminns hela tiden om hur det brukar vara, och hur mycket man vill ha det så. jag vill ha de som de brukar vara. faktiskt så gillar jag och ha de såmycket bättre än att ha de som de är nu. bläääää för de som är nu


love is a hugh pain in the ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0