15:48

jaha.. de enda jag gör är att se på film! nu har vi sett några skärgårdsdoktorn avsnitt och nu ser vi på " Bare Bea " . en norsk film som handlar om sex. just nu har dom de på en toalett på en flygplats. jag är lite aviiiiiiiis
jag har ont i huvet och håller på att sprängas. ser nog ut som en tomat.. känns som att det har blivit värre.
jag vill träna. bara ut och springa i regnet. fast det regnar inte, men om de skulle regna.
i helgen, då ska jag festa! riktigt festa! och det ska bli som tänkt. dom tiderna ska göra comeback! life is a party

sista helgen i september, kommer förhoppningsvis malin, carro, pemmsan och kerstin och bor hos mig. hoppas verkligen det blir så! FÖR JAG SAKNAR ER
den 25:e Oktokber är det reunion i Göteborg. de är bara över en lördag kväll. men jag och kerstin ska dit från torsdag-söndag. och vi ska ta sariiis med:D en weekend i göteborg med mina babes. hur kul som helst! jag längtar

faktiskt så börjar jag se framemot vintern lite nu. speciellt åre. nyår i åre och åre med malta folk i anna's stuga och en massa mer åre!!!!!
jag känner mig ganska laddad inför allt just nu. sen vilar man en sekund och känner hur de strålar i hela pannan.. mysig känsla...
¨
jag har hunnit med att grina en skvätt idag också. de va så här att jag satt här med philip i soffan. sen läser jag någonstans att jorden ska gå under idag (?) jag fick såklart panik, sen tog vi reda lite mer om det. och sen började jag grina och satt och va livrädd i kanske en halvtimme.. kusen gjorde så att jag blev lite mer påläst och nu känns de som att de finns mer hopp om att vi ska överleva.. I hope we survive. I don't want to die............


jag kan inte hitta hålet........... hahhaha


räkna med ett till inlägg om en liten stund. har ju ingenting att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0