22:07


Vi ser ju rätt smart ut på den här bilden väll?


Nu är det snart läggdags, för imorn ska jag upp till skolan hade jag tänkt. även om de känns som att någon har installerat en sprakande databas i pannan på mig. ska försöka hitta någonstans hur man avinstallerar den.
ikväll har det inte blivit mycket film. istället har jag och philip suttiit brevid varandra i köket som två nördar och lanat. vi spelade bubble shooter och han vann alla gånger... undra om de finns någonting som jag är riktigt bra på? jag kommer ihåg när jag och nathalie diskuterade det. och vi kom fram till att vi har ingen speciell gift, alltså någonting som vi är sådär bra på. som vissa tex. har ju fotboll eller någon annan sport, vissa har uber långa naglar, vissa kan sjunga bra, vissa kan stoppa benen framför ansiktet osv.. vi kan ingenting sånt..

nu ska jag berätta en sak för er. jag ska berätta vad som gör mig riktigt sur..:
när jag är sjuk, sen pratar jag med någon på msn eller telefon. också frågar den: vad har du för sjukdom? på vilket sätt är du sjuk? och då säger jag: jag har feber. då säger dom: jaha, vad har du då? jag: nej jag har inte tagit tempen.. dom/den: nehe... men då kan du ju inte veta att du är sjuk

haha no big deal liksom, men jag blir verkligen lätt irriterad på det! så passa er ( de har inte hänt mig nu, va ett tag sen sist )

nu ska jag berätta en till sak! jag ska berätta den bästa känslan som finns ( förutom lycklig kärlek ). i alla fall, det är när man är med en söt bebis ( alla bebisar är söta ) så när man är med en bebis. och sen kollar den på en, och sen räcker den upp armarna och skrattar. då vill dom att man ska lyfta upp dom. åhhhhhh, de är de bästa jag vet! fast de är väldigt sällsynt.. för oftast när jag går på stan och ser en bebis, så går jag fram till den och leker/töntar mig med den, sen tar jag på den. klappar den på kinerna och tar den på tårna och sånt där.. till en början tycker dom att det är kul men sen börjar han/hon oftast skrika... de är ju tråkigt. för jag ÄLSKAR alla bebisar.
när jag va i spanien i sommras. så hade jag druckit lite en kväll. sen kom vi på ett jätte fint hotell. där såg jag en bebis som va med sin pappa och storebror, då gick jag fram och försökte leka med den. men den bara vände och ignorerade mig. men jag gav inte upp. och tilslut säger pappan: live him alone!!! he wants to be alone!!!
......

Kommentarer
Postat av: linnéa

"leave" stavas det :p och det är väl oftast jag som säger att du inte kan veta att du är sjuk om du inte tagit tempern? HAHAHAH

2008-09-11 @ 09:02:04
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0