a heart never lies

nu tänker inte jag skriva och försöka ljuga för mig själv och alla att jag mår bra. för just nu, mår jag inte alls bra.. på två olika sätt. de ena är att jag är sjuk. snorig, ont i öronen och feber. de andra, de jobbigaste. de är något som verkligen har bitit sig fast längst inne i mitt hjärta och tydligen för att stanna också. jag orkar inte. så himla jobbigt varje dag. sen när man hör och ser vissa saker så brister allt. tårarna bara rinner. du ska veta att de tar, de tar riktigt hårt. har inte mycket självförtroende kvar nu. allt för länge, precis samma skit hela tiden. usch. mitt fel också, men de spelar ingen roll vem jag skyller de på, mår ändå lika dåligt. kände bara för att skriva av mig lite.. jobbigt att gå med precis allting inne hela tiden.

matteboken väntar..

Kommentarer
Postat av: tilda

vännen =(<3

2008-09-29 @ 23:14:53
URL: http://wkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0