cause' you dont see me

ne ikväll hade jag svårt att slita mig från just det här stället.
jag vill verkligen bara skriva ut alla mina känslor här, men jag tror att jag hoppar de va? skullle bara bli krångligt. men de
skulle vara riktigt skönt. tror att jag ska börja skriva dagbok på kvällana. bara skruva ner alla sina känslor ochallt man känner. tänk va roligt att läsa när man blir några år äldre. då märker man alla misstag man gjorde och hur man egentligen skulle tänkt och ha betett sig. kanske skulle svaret på frågan finnas i den om några år. vem vet. kankse något att testa. jobbigt att behöva vänta så länge bara innan man får veta vad the big problem is och vad allt de här ska leda till och vara bra för.
när jag mår dåligt så intalar jag mig själv alltid att allt är meningen. liksom de är meningen att jag skriver de här nu. och då känns de så myckert bättre och lättare. för ur allting ont kommer någonting gott, right?
försöker verkligen att se livet från den ljusa sidan. men ibland tar den mörka över. det är då min bebis bubbsan alltid finns där. tänk vad mycket lättare hon har gjort allt och vad mycket hon har gjort för mig. I really believe in her! vet att ingen tar de seriöst, men de gör jag. och nej, jag är inte sinnessjuk.
ibland önskar jag att jag kunde stå emot lite mer och tänka på mig själv. vad mycket lättare allt hade varit då. men inte alls som jag vill. jag kan verkligen inte sluta, du har blivit som en drog för mig. jag är beroende av dig. nu låter jag som en desperat besatt galen tjej, men de är jag inte. det hela kommer inte sluta med att jag söker jobb hemma hos dig eller att jag ska köpa din bostad eller att jag sen dödar din kanin och kokar den i en kastrull eller att du hittar din hund sönder styckad av mig och sen att jag försöker döda din fru! tur för dig, att du varken har hund, kanin eller fru!
nej, jag ska fortsätta att göra allt på impuls och se vad livet ger. kommer aldrig glömma therese bergqvist's ord/råd till oss. de är ett citat jag kommer leva efter. så härlig tjej! jag vill bli som dig när jag blir stor TERRAN
nu ska jag lägga mig och ta igen lite sömn. funderar på om jag ska dra en rövare imorrn och börja halv 1 istället för halv 9. skulle sitta riktigt fint. återkommer mer om allt imorrgon.
godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0