ett hår inlägg

åhhhhhhhhh
jag saknar mitt hår...
varför klippte jag mig
jag skiter i om det är slitet
mycket hellre de än att de ska se ut så här
nu är de ju bara ett tunnt litet rått bo
och nu lägger till och med jag märke till att det är slitet
och det har jag aldrig gjort förut

nu ska jag lägga upp en bild på mitt gamla hår.......:'(
de e också en sak som kan få mig attg börja grina och få ångest'
I WANT MY HAIR BACK
fast det va kanske ett halvår sen jag klippte mig nu
eller nej de va de inte
de va några månader sen
mend det växer aldrig ut
det blir bara kortare och kortare
nej,. nu ska jag börja ta hand om mitt hår mer
och jag ska till stockholm och köpa mer löshår
och jag ska färga mitt hår brunt
eller så ska jag göra bruna slingor
nånting måste iallafall göras !!!!!!!!!!!!!!
de håret saknar jag. där hade jag inte löshår
 det här är med löshår! visst det gillar jag också. men de ser inte ut så längre. för nu är mitt löshår så slitet och mycket kortare

jag behöver en REJÄÄÄÄÄL MAKEOVER!
någon som har några skönhetstips att dela med sig av?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0