idag tog ångesten ett kliv bakåt

och tillslut försvann den nästan helt. jag och jossi bytte skola! vi satt och åt lunch på hedbergska och jag började berätta hur bra allt verkade på Thoren Business School och jossi höll med. så vi slängde i oss pannkakorna och gick raka vägen till Thoren. Sen nån timme efter hade vi bytt. så imorrn börjar jag på Thoren klockan halv 9. skönt!
de kan man kalla impulsgrejj, men jag hoppas de blir rätt iallafall. de känns så nu. trivdes verkligen inte. och idag när jag satt på matte lektionen ( utan jossi ) kände jag hur jag höll på börja grina. orkade verkligen inte. en hel mattebok på BARA engelska. de roliga va att jossi gjorde precis desamma när hon satt på sin samhälle lektion samtidigt. vi gjorde nog ett bra val!
så idag blev de inte så mycket skola. bara franska och matte för min del. sen stan och en massa prat med vuxna.
något som jag blev väldigt sugen på nu, är faktiskt att åka till USA i 2an och gå high school. de som slår emot så  himla mycket är att man måste gå om 2an sen, men de är nog lätt värt det. men jag vet inte om jag kommer klara de. vara iffrån alla och allt så länge.. men fundera på de ska jag iaallfall. de jobbiga är väl att man måste söka snart om man ska få komma dit man vill. och vem vet nu hur det är nästa år.. svårt val! ett halv år skulle vara kul. ska nog kolla upp mer om man måste gå om 2an ändå, eller om man kan läsa ikapp allt på distans eller under sommaren.
nu har jag bestämt mig för vilken mobil jag ska ha tror jag. jag vill ju ha en som jag hade förut, men dom på affärerna rekommenderar inte den för den spricker och går sönder hela tiden. men den är ju rosa och jag bara älskar rosa.
den jag kollar på nu är svart, men den är snygg och den är bättre än den rosa. så blir nog den nångång i veckan. sen hoppas jag att min kamera kommer tillbaks snart från lagningen.

ikväll skulle jag egentligen ut och springa med jossi. men jag känner fortfarande att jag inte är ritkigti frisk, måste ha fått nån kronisk sjukdom.. om jag ska vara ärlig är jag faktiskt väldigt orolig själv. för man känner ju när någonting känns fel..
jag torr att jag ska ta de lugnt ikväll och bara ligga framför tv:en eller något sånt skönt. skulle vilja hyra en film mamam tipsade mig om. den heter " farligt bunden " och jag va bara tvungen att se den, za hon! nu längtar jag till ensamma vinter helger med mamma! jag älskar att först gå på stan med henne, sen åker vi hem och fixar oss, sen åker vi och äter nånstans
och sen går vi på bio eller hyr en film. så skönt och mysigt. hon tror att jag inte tycker om att vara med henne, och tyhcker att jag hellre ska vara med mina kompisar och gå ut men jag älskar att vara med mamma. då vet ni de !
nu ska jag gå upp och se vad hon gör1 

skriver senare. 
pussssssssssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0