lördag

är det idag:D
igår var de fredag. skolan en stund. och tro de eller ej, men jag satt kvar 3 timmar extra på skolan. pluggade inte, men vi satt där i sofforna coh pratade:D älskar skolan. haha. sen på kvällen såg vi på film här. jag, sariiis, kerstin, sara, eva, sofia, jack och crippe. sen sov sara här :)
idag har jag varit på stan och lunchat med sara, sariiis, jossi, nathalie och cecilia =)) vi åt på coffee house, mycket gott. blev en kyckling&curry macka och en soft ice drink!
snart kommer bamse hit och våra gäster. så ska ta hand lite om bebisen + äta. sen kommr jossi och sariiis också. så ska vi fixa oss. sen ska vi på partajj :D mycket roligt.
nu ska jag lägga in lite bilder till datorn. sen ska jag fixa mig själv :)
ha en rolig kväll! puss

tomtar i vintras

canot paddling haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0